Slovensko: Diaľnicu začnú rozširovať
Cez víkend sa začali prípravne práce na rozšírenie diaľnice do Trnavy. Postupne sa bude spevňovať krajnica.
Motoristi, ktorí pravidelne využívajú diaľnicu medzi Trnavou a Bratislavou, sa musia pripraviť nadopravné obmedzenia. Národná diaľničná spoločnosť cez víkend začala s prácami,súvisiacimi s dočasným rozširovaním diaľnice. Podokončení by mala mať tri pruhy v každom smere.
Teraz má diaľnica D 1 spolu štyri pruhy, tie nestačia.Denne ju využívajú najmä obyvatelia satelitov Bratislavy, aby sa dopravili zaprácou do mesta. V špičke sú tu časté kolóny, pri nehodách sa tvoria zápchy.
Prípravné práce na rozširovanie D 1 sa začali v sobotu, ako povedal hovorcaNárodnej diaľničnej Marcel Jánošík, prvá sa reparuje krajnica. Jeden z prvýchopravovaných úsekov je od Vajnor takmer po motorest Triblavina. Tu je rýchlosťznížená na 80 kilometrov za hodinu, pruhy sú zúžené.
Krajnica sa bude upravovať postupne v ôsmich etapách v oboch smerochzrkadlovito. Vždy sa budú robiť najviac 5,5-kilometrové úseky, dva pruhyzostanú zachované.
Krajnice by po Trnavu mali byť spevnené do konca apríla, v máji sa začne prváetapa samotného dočasného rozširovania. Asi rok bude trvať úprava stredovéhodeliaceho pásu, kde sa dajú cementovo–betónové zvodidlá. To si vyžiadauzavretie vnútorného jazdného pruhu na oboch stranách. Diaľničná preto otvorídnešnú krajnicu, ktorá sa spevňuje, aby ostali prejazdné dva pruhy. Po skončeníprác vzniknú tri pruhy v každom smere, budú však užšie.
Úplná rekonštrukcia diaľnice sa začne pravdepodobne vroku 2011, potom by mal byť trojpruh v zmysle všetkých predpisov vrátaneodstavného.
Motoristi, ktorí pravidelne využívajú diaľnicu medzi Trnavou a Bratislavou, sa musia pripraviť nadopravné obmedzenia. Národná diaľničná spoločnosť cez víkend začala s prácami,súvisiacimi s dočasným rozširovaním diaľnice. Podokončení by mala mať tri pruhy v každom smere.
Teraz má diaľnica D 1 spolu štyri pruhy, tie nestačia.Denne ju využívajú najmä obyvatelia satelitov Bratislavy, aby sa dopravili zaprácou do mesta. V špičke sú tu časté kolóny, pri nehodách sa tvoria zápchy.
Prípravné práce na rozširovanie D 1 sa začali v sobotu, ako povedal hovorcaNárodnej diaľničnej Marcel Jánošík, prvá sa reparuje krajnica. Jeden z prvýchopravovaných úsekov je od Vajnor takmer po motorest Triblavina. Tu je rýchlosťznížená na 80 kilometrov za hodinu, pruhy sú zúžené.
Krajnica sa bude upravovať postupne v ôsmich etapách v oboch smerochzrkadlovito. Vždy sa budú robiť najviac 5,5-kilometrové úseky, dva pruhyzostanú zachované.
Krajnice by po Trnavu mali byť spevnené do konca apríla, v máji sa začne prváetapa samotného dočasného rozširovania. Asi rok bude trvať úprava stredovéhodeliaceho pásu, kde sa dajú cementovo–betónové zvodidlá. To si vyžiadauzavretie vnútorného jazdného pruhu na oboch stranách. Diaľničná preto otvorídnešnú krajnicu, ktorá sa spevňuje, aby ostali prejazdné dva pruhy. Po skončeníprác vzniknú tri pruhy v každom smere, budú však užšie.
Úplná rekonštrukcia diaľnice sa začne pravdepodobne vroku 2011, potom by mal byť trojpruh v zmysle všetkých predpisov vrátaneodstavného.
Posledná aktualizácia: 03. 02. 2020